U bent hier

Muntpunt sluit: over activiteiten en zaalhuur

Wat betekent deze sluitingsperiode voor mij als bezoeker? Kan ik het gebouw nog binnen?

Vinden activiteiten nog plaats?

Alle activiteiten in Muntpunt worden afgelast tijdens de sluitingsperiode. Wij bekijken samen met onze partners of we de activiteiten kunnen verplaatsen. 

Ik heb betaald voor een activiteit. Krijg ik mijn geld terug?

Er werden 5 betalende activiteiten geannuleerd:

Voor de meeste activiteiten verliepen de inschrijvingen en betaling via de partnerorganisatie. Neem contact op met onze partner voor meer informatie.

Had je al een ticket gekocht voor Weemoed: Literaire avond? Dan krijg je je geld terug. Verwacht een mailtje van Muntpunt.

Ik huurde een zaal bij Muntpunt tijdens de sluitingsperiode. Wat nu?

Gedurende de sluitingsperiode blijven ook al onze zalen gesloten. Dat betekent dat alle activiteiten die daar gepland stonden, geannuleerd werden. Wie een zaal huurde, heeft 2 opties:

  • Je verplaatst je activiteit en huurt de zaal kosteloos op een ander moment, dat buiten de uitzonderlijke sluitingsperiode valt.
  • Je annuleert je activiteit en krijgt het huurbedrag volledig terug.

Voor beide opties, of andere vragen, neem je contact op met zakelijk@muntpunt.be.